Jak projektować reklamy internetowe, czyli nasz Product Director na GrafConf 2018

W zeszły weekend nasz Product Director, Piotr Wicher, zawitał na toruńską GrafConf! Opowiedział o tym, jak projektować reklamy internetowe, które nie tylko dobrze wyglądają, ale także skutecznie sprzedają.

Piotr to projektant z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu designu użytkowego dla polskich i zagranicznych marek. Na GrafConf opowiedział o tym, jak tworzyć skuteczne reklamy internetowe od display’a po mailingi. Uczestnicy warsztatów zdobyli nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także spróbowali swoich sił w praktyce przeprojektowując znaleziony w sieci baner internetowy znanej marki.

jak projektować reklamy internetowe
Piotr zamknął swoją wiedzę w prezentacji, która stanowi uporządkowany zbiór zasad rządzących naszą autorską metodą Performance Web Design. Ze slajdów dowiesz się m.in. czym jest zasada F, jak dobierać zdjęcia do swoich kreacji, a także co to znaczy dobre CTA. Wskazówki Piotra znajdziesz poniżej:

GrafConf to odbywająca się w Toruniu konferencja dla grafików, poświęcona tematyce szeroko pojętego projektowania grafiki, ilustracji, stron internetowych, identyfikacji wizualnych a także prawu autorskiemu czy relacjom z klientem. Organizatorem konferencji jest magazyn Grafmag, a jej pierwsza edycja odbyła się w 2017 roku.

Poleć tekst:

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zobacz inne artykuły,
za którymi stoi Andrzej Gruszka